Het klinkt misschien vreemd maar
de reden van het bedrijfsuitje is van wezenlijk belang voor de programmering
en de groepsgrootte. Zo moet je nooit de partners
uitnodigen als het om team building gaat en ze moeten juist wel
mee als je met het bedrijf iets te vieren heeft (jubileum, record
prestatie, jaarlijkse traditie, verhuizing)
Natuurlijk moet het kunnen zomaar gezellig met zijn alle een dagje
wat anders beleven, dit levert u als baas slechts een gezellige
dag en/of weekend op. Een weldoordacht bedrijfsuitje zal u helpen
uw doelstellingen te bereiken.
Onze Event specialisten hebben jaren lange ervaring om via een gezellige
dag/ weekend uw doelstellingen te helpen verwezenlijken. Alles wat
nodig is om uw bedrijf door een moeilijke tijd heen te brengen of
om de zaak even strak op de rails te krijgen of te houden.
videoproducties
met thema of wat dacht u van een educatief en overheerlijke wijnseminair?
Voorbeelden...neem snel contact met ons op en wij geven na een intake
gesprek een doeltreffend en passend bedrijfsuitje.
Informatie en/of boeking >>
Stappenplan
1. Wat is het doel van het bedrijfsuitje
/ bedrijfsfeest?
2. Stel het aantal deelnemers en het budget vast.
3. Inventariseer de verwachtingen van de feestgangers en stel je
prioriteiten vast.
4. Zoek enkele mogelijke programma's uit voor het bedrijfsuitje.
5. Boek de diverse onderdelen van je programma en nodig alle deelnemers
uit.
6.Bezorg de feestgangers een leuk bedrijfsuitje.
U
wilt uw personeelsleden eens iets anders voorschotelen dan het geijkte
jaarlijkse feest avondje.
U zoekt andere wegen om uw medewerkers een ontspannende dag aan
te bieden. Een dag vol plezier en ontspanning, maar liefst ook met
een toegevoegde meerwaarde. Zoals verbetering van de communicatie
of het versterken van de collegialiteit binnen het bedrijf. Denk
dan eens aan een sportieve oplossing!
Meer over sportieve bedrijfsuitje's>>
Budget
Hoe kom je aan een acceptabel
budget?
Stel een plan op met doelstellingen en overtuig daarmee jouw werkgever
van het nut van juist dit bedrijfsuitje! Plunder anders de kas van
de feestcommissie voor het bedrijfsuitje. Waarschijnlijk heb je
een te klein budget. Maakt niet uit want iedereen heeft dit probleem.
Je kunt het waarschijnlijk beter niet tegen je baas zeggen maar
het gebeurt regelmatig dat een kleine financiële aanvulling
van de deelnemers snel tot een ruimer budget kan leiden. Ook een
idee en niet ongebruikelijk is om b.v. de partners om een bijdrage
te vragen.
Eerst de planning publiceren en daarna een intekenlijst rond laten
gaan. Dit maakt het een stuk moeilijker, als je bijv. een boot gaat
huren om te gaan zeevissen en je krijgt daarna maar drie aanmeldingen
dan sta je voor een dilemma. Probeer dit te voorkomen op bedrijfsfeesten.
Als de luidste stem wil gaan paintballen moet je uitzoeken of dat
ook de wens is van de meerderheid. Dat geldt ook als jouw hobby
postzegels verzamelen is dat niet iedereen in de rij staat om ook
daadwerkelijk naar het postzegel museum te gaan.