Welkom bij 't vosje & van der Linde |
’
t Vosje & Van der Linde Catering en Organisatie is een No-nonsens
organisatie voor feest, evenement of partij, personeelsfeesten en
bedrijfsfeesten maar ook voor uw barbecue, partyhapjes en/of buffetten.
Hoe meet U succes? Een zakelijke
kennis aan wie ik dit voorlegde, had meteen een waslijst. Hij had
zes factoren, waarmee hij succes afmeet, dat was: winst, prestige,
erkenning, flitsende gadget's, tevredenheid en geluk. Een vriend
van me had een iets kortere lijst, hij noemde: een redelijk salaris,
happy family life, lang en gezond leven, fijne collega’s en
veel vrienden.
Een mede cursist op een management training vertelde
ooit een keer een verhaal, het leek wel uit de boeken te komen:
“de uitlijning van onze cultuur met het bedrijf en de prestaties
van mensen binnen die zakelijke strategie, afgewogen aan de gerelateerde
omzet”.
Bij navraag bij ons in de keuken,
vonden de koks zich succesvol als ze “tevreden gezichten zagen
en bedankjes kregen over de heerlijke hapjes of het lekkere eten”.
Onze account managers vinden zich succesvol als
een klant tevreden is en wederom terug komt.
Eigenlijk is ieders succes weer anders. Wanneer meet je het? In
welke hoedanigheid moet je het meten? Allemaal verschillende wijsheden.
De enige zekerheid over succes is, dat ieder het anders meet.
Ons succes is echter heel duidelijk. Wij willen
met onze organisatie, onze adviezen, onze service, producten en
dienst-verlening zorgen dat U succesvol bent. Uw receptie, bedrijfsfeest,
presentatie of waar wij u ook mee ondersteunen, moet geslaagd zijn.
U presenteert zich tijdens zo’n event, met uw bedrijf, instelling
of als persoon. Dit event moet mee werken aan uw succes. Wij dragen
graag een steentje bij aan uw succes! Daarom is de slogan van ons
bedrijf ‘Voor een Succesful Party!’.
Maar dit geldt natuurlijk ook voor een receptie, een diner enzovoorts.
Uw succes is ons succes en vice versa. Volgens mij is dat de sleutel
die overal zou moeten passen.
Johan van der Linde
|
|
Kalfsbraadstuk, gevuld met mortadella, parmaham en provolone |
Bereidingswijze
Vermeng het kalfsgehakt met het ei, witte wijn en peterselie en breng met zout en peper op smaak. Snijd de kalfsborst open, bestrooi de binnenkant met zout en peper, leg er achtereenvolgens de mortadella, parmaham en provolone op. Verdeel er het gehaktmengsel over, leg de hardgekookte eieren in het midden, klap de kalfsborst dicht en naai hem dicht met slagerstouw of -garen.
Verwarm de olijfolie in een braadpan........
|
Lees
meer >> |
|
Een personeelsfeest / bedrijfsfeest op uw eigen locatie? |
Uw
eigen gebouw, fabrieksterrein, tuin of loods kan natuurlijk voor
prima dienst voor uw personeelsfeest,
bedrijfsfeest en/of andere
zakelijke evenementen.
Naar wens decoreren wij uw ruimte zodat er een feest gegeven kan
gaan worden. Wat ook vaak gedaan wordt is het bijplaatsen van tenten
paviljoens.>>
Catering,
gastvrouwen, diners en entertainment
allemaal opties die u naar wens kunt inzetten zodat uw feest een
feest op maat wordt.
Wij hebben een creatief team in huis, dat in 'no time' elke locatie
om kan toveren. Ook uw eigen locatie >>
Onderdeel van Partyservice
Nederland. |
Informatie en/of boeking >> |
Wij ondersteunen het sporten voor gehandicapten |
|
|
Een zeer geschikt zeilschip voor personeelsfeesten, bedrijfsfeesten,
verjaardagen en andere evenementen te vieren. Een dag aan boord
de Zeeland is een onvergetelijke ervaring! Met culinaire hoogstandjes
uit te breiden al naar behoefte.
Met haar 60m2 biedt de salon van 'de
Zeeland' ruim plaats aan uw genodigden. In onze fraaie bar wordt
zowel binnenlands als buitenlands gedestilleerd geschonken. Verder
tappen wij Belgisch bier van het vat. Vraag ook naar onze bijzondere
wijnkaart. |
Informatie en/of boeking >> |
|
Partyarrangementen (Uw) locatie |
Onze
party-arrangement worden speciaal afgestemd op de uitstraling en
de sfeer van de betreffende locatie. Zo bent u altijd verzekerd
van een perfecte ambiance. Tevens zijn er arrangementen ontwikkeld
die wij bij U op locatie neer kunnen zetten. Echt feesten, lekker
griezelen, back to the 80’s of iets actief's… echt alles
is mogelijk! Blader op onze website eens door al onze fantastische
arrangementen en geniet van het uitgebreide aanbod.
Heeft
u vragen bel gerust of vul geheel vrijblijvend het aanvraag
formulier in. De meeste arrangementen zijn gebaseerd
vanaf 100 tot 500 personen. Echter kunnen wij partyarrangementen
voor u op maat samenstellen vanaf 40
personen. |
meer
partyarrangementen >> |
|
Partyfacts |
PartyFacts
Digitaal. In dit 2 maandelijkse elektronische magazine vindt u leuke
artikelen en wetenswaardigheden over catering en partycatering.
“Partyfacts”. In dit halfjaarlijks magazine vindt u
leuke artikelen en wetenswaardigheden over catering en partycatering.
Leuke gebeurtenissen, verhalen en verdere ins en outs over eten,
drinken en feestelijkheden, die u wellicht interesseren. “
Partyfacts” is echter meer dan een opsomming van gewezen gebeurtenissen,
het is ook een heerlijk lees blad.
|
meer
Partyfacts >> |
|
|
|
|
|
Actueel Nieuws / verkeer / vacatures / feest weer |
|
|
Fotoboek evenementen |
Ons
vernieuwde fotoboek is weer online!
Hier vind u foto verslagen van door ons georganiseerde feesten en
partijen, tuinfeesten, bedrijfsfeesten en catering.
Snel
naar het feestfotoboek >> |
|
|
SPLASHTOURS,
de nieuwste attractie van Rotterdam |
Vanaf
september 2007 hypermoderne amfibiebussen!
Binnenkort meer informatie... |
Informatie en/of boeking >> |
|
Huis cateraar op de mps. de Ameland |
’
t Vosje & van der Linde is huis cateraar bij diverse partyschepen.
In dit nummer belichten wij partyschip
mps. ‘De Ameland’. Een schitterend party- en presentatieschip.
Ingericht als Grand Café, uniek door zijn binnen hoogte van
5 meter. In september 2004 is de ‘Ameland’ weer in de
vaart gekomen. ’ t Vosje & van der Linde heeft sedert
die tijd reeds duizenden gasten voorzien van de meest heerlijke
gerechten. Van een mooie en smaakvolle lepel amuse tot een trendy
Walking diner’.
meer
over de Ameland >>
meer
partyschepen >> |
|
Warner Music Benelux goes Hollywood |
Warner
Music Benelux organiseerde haar jaarlijkse WarnerWeekend voor medewerkers
uit Nederland en België.
Het moest een uniek uitje worden, iets origineels en uitdagend's
dat zelfs de grootste scepticus zou overhalen om actief mee te doen.
Want onderlinge kennismaking was het sleutelwoord van die dag. Voor
de deelnemers begon de dag al vroeg. Om 10.00 uur vertrok de groep
zij verblijven in een oud klooster wat te midden ongerepte bossen
en weilanden ligt. Dit
middeleeuws decor, inclusief gewelven kelder en monumentale zalen
was bij uitstek geschikt voor het actieve programma. De groep ging
in 4 teams op pad om ieder te opereren als een onafhankelijke film
crew. Spionage was het thema! Ieder team speelt haar eigen scènes
die te samen uiteindelijk een heuse speelfilm worden, zelf gefilmd,
geregisseerd en geacteerd.
's avonds volgde (na het feestelijke diner) een spetterende Oscar
uitreiking met een ludieke toelichting op de geleverde prestaties
en het vertonen van de beste film fragmenten. Die feestelijke happening
werd afgesloten met een spetterend feest tot in de late uurtjes
met aansluitend een overnachting in de suites van het voormalig
klooster.
'Dit
was het leukste WarnerWeekend waaraan we ooit hebben deelgenomen',
aldus de medewerkers van Warner Music. |
meer
personeelsfeesten >> |
|
HOT TIPS "HELL-DAY" |
|
Reserveer nu alvast voor het voorjaar uw teambuilding activiteit,
speciaal voor groepen en bedrijven.
Laat U verrassen, een unieke dag in en op het fort "De
Hel" nabij het pittoreske vesting stadje Willemstad.
Tijdens dit unieke evenement bestaat voor de picasso's onder
ons de mogelijkheid om een olieverf op glas te schilderen die
als aandenken kan worden meegenomen, leuk voor op kantoor en/of
huiskamer. Dit tegen meerprijs Max. 15 personen per kunstwerk. |
Het programma is te vergelijken met de Spel
Survival met 2 dagen boordevol activiteiten in de bossen van
Nederland, waarbij dropping, abseilen, tokkelen, klimmen, boogschieten,
barbecue en paintball zeer gewoon zijn. Meer informatie over onze
sportieve activiteiten hier >> |
Informatie en/of boeking >> |
|
Vacatures horeca |
Gastheer/gastvrouw:
Als gastheer/gastvrouw zorg je er op verschillende soorten evenementen
samen met collega's voor dat het de gasten aan niets ontbreekt,
je helpt met lichte opbouw van horecamaterialen, indekken van tafels
enz. je werkzaamheden zijn o.a.
Het bedienen, barwerkzaamheden, buffetwerkzaamheden, lichte schoonmaak
werkzaamheden.
Je bent servicegericht, je hebt een vlotte uitstraling en bent flexibel.
Ervaring in de Horeca (met soortgelijke werkzaamheden) is een pré.
Je werkt veelal ‘s avonds en in het weekend. Tevens is het gemakkelijk
als je in bezit bent van een rijbewijs/auto gezien de wisselende
werklocaties.
Uw sollicitatie:
Schriftelijk indienen.
Voor verdere vragen, neemt u contact op met Personeelszaken: tel.
0900-2353337
|
meer
vacatures >> |
|
|